Czytam sobie książki

piątek, 29 lipca 2011

Przewodnik. Tatry i Zakopane – Wydawnictwo Daunpol sp. z o.o.

Zbieram przewodniki. Zawsze gdy zamierzam kupić kolejny, brakuje mi recenzji tychże, dlatego postanowiłam napisać kilka słów o ostatnim zakupie. Potrzebowałam czegoś poręcznego z informacjami głównie o samym Zakopanem. I to był strzał w dziesiątkę. Dla kogoś kto zamierza poznać miasto, jego historię, uliczki itp. to wyśmienita pozycja.
 

Mamy tu propozycje spacerów po mieście i po szlakach wokół Zakopanego (zarówno piesze jak i rowerowe). Wszystko jest fajnie opisane (co widzimy po prawej , co po lewej, gdzie skręcić itd.). Są dzieje Zakopanego i całego regionu a wszystko ozdobione zdjęciami. Mamy oczywiście plan miasta oraz mapę naszych Tatr. Jest coś o kuchni, stroju, tańcu, faunie i florze. Są propozycje gdzie zjeść i gdzie przenocować. 
 Ja jednak jestem bardzo zadowolona, że znalazłam tu szczegółowe informacje o pięknej architekturze i innych o wiele bardziej interesujących ulicach miasta (bo przecież zakopane to nie tylko Krupówki). Książeczka jest poręczna i pięknie znosiła międlenie na każdym rogu ulicy… i to w deszczu. Nadal wygląda jak nowa. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz