Czytam sobie książki

czwartek, 22 grudnia 2011

O, choinka! Czyli jak przetrwać Święta - opowiadania pisarzy zrzeszonych w klubie Tfórca.


O, choinka! to zbiór 22 opowiadań różnych pisarzy. Jak łatwo się domyślić tematyka kręci się wokół Świąt Bożego Narodzenia. Każde opowiadanie jest inne, tak jak różni są autorzy tych opowiadań. Są tu całkiem przerażające wizje Świąt jak i te ckliwe, słodkie i urocze.  Czytając te opowieści, co chwila byłam pewna, że właśnie dotarłam do tego najlepszego i mojego ulubionego. A skąd! Kilka stron dalej było kolejne najlepsze i ulubione. Podobało mi w to, że w każdym z opowiadań nie można było przewidzieć zakończenia. Czasem było jak z horroru a innym razem płaczliwie i wzruszająco. Moje ulubione to „wigilijny K.”, który otwiera ten tomik z wielkim hukiem (szok, zdziwienie, śmiech) oraz „opowieść wigilijna, czyli Święta nie istnieją” (słodko i uroczo).
Książka jest w formie pdf i jest do pobrania za darmo na stronie o-choinka.pl
Bardzo dziękuję za ten świąteczny prezent. Bardzo mi się podobało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz