Czytam sobie książki

niedziela, 11 listopada 2012

31.10 Wioska przeklętych



Na początek autorzy: Kinga Ochendowska, Paweł Mateja, Andrzej Paczkowski, Michał Stanowski, Marcin Podlewski, Chepcher Jones, Grzegorz Gajek, Anna Rybkowska, Tomasz Krzywik, Piter Murphy, Ewa Bauer, Arkadiusz Siedlecki, Karolina Wilczyńska, Anna Klejzerowicz, Sylwia Skorstad, Daniel Koziarski, Tymoteusz Raffinetti, Kornelia Romanowska, Tomasz Percy, Marcin Janiszewski, Kamil Czepiel, Marek Śmieszek, Marek Grzywacz, Szymon Adamus, Antonina Kostrzewa, Marek Rosowski, Krzysztof Maciejewski, Magdalena Witkiewicz.
Rok temu z okazji Helloween, grupa młodych autorów (po nazwą „tfórca”) skrzyknęła się i wydała darmowego ebooka ze swoimi opowiadaniami grozy (31.10 Helloween po polsku). Zachwyciłam się. Minął rok i mamy kolejny zbiór ziejący grozą. Tym razem autorzy postanowili wprowadzić coś nowego, coś co będzie łączyło wszystkie opowiadania. Wpadli na pomysł żeby każda historia działa się w Strzyżewie. Strzyżewo to mała przeklęta wioska. Możesz mieć drewniane kołki, srebrne kule, czosnek… lub najnowocześniejsze zdobycze techniki z NASA ale i tak nie wyjdziesz ze Strzyżewa żywy. Z opowiadań najbardziej spodobały mi się: „Zbłąkana dusza” Andrzeja Paczkowskiego, „Skrzypce” Anny Rybkowskiej i „Pielgrzymka” Ewy Bauer. Mam nadzieję, że wydawanie takich antologii stanie się tradycją a ja co rok będę miała przyjemność poznawać przy tej okazji zdolnych młodych pisarzy. Polecam miłośnikom horrorów. Ponad 400 stron czystej grozy. Ebook jest darmowy.

2 komentarze:

  1. Muszę to mieć! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prowadzisz Bloga!
    Masz bardzo interesujące posty :-)
    Fajnie, że udało mi się na Ciebie trafić, będę miał co przeglądać w wolnych chwilach.
    Mam nadzieje, że ta ciężka praca włożona w prowadzenie Bloga będzie kontynuowana, bo według mnie masz ogromne szanse, aby stać się bardzo popularnym Blogerem.
    Jeśli masz czas i chęci zapraszam również i do mnie.
    Może treści prezentowane w moim Blogu nie są tak chwytne i powszechnie interesujące, jak Twoje jednakże może znajdziesz tu coś dla siebie.
    Bardzo zależy mi na obserwatorach i komentarzach, więc jeśli możesz mi pomóc w tej kwestii na zasadzie wzajemnej wymiany byłbym Ci niesamowicie wdzieczny.
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń