Czytam sobie książki

wtorek, 20 grudnia 2011

Mój romans z diabłem w tle - Danuta Kłosowska


Moje drugie spotkanie z twórczością Pani Kłosowskiej. Tym razem też o miłości ale trochę przewrotnie. Tytuł wprowadził mnie w błąd. Spodziewałam się romansu z tak zwanym „bad gay’em” czyli draniem ale uroczym. A tu niespodzianka.

Główną bohaterką jest sama autorka. Pewnego dnia zatrzymując się przy ulicznym straganie, ogląda różne durnostojki. I już ma odejść, kiedy jej wzrok przykuwa nieciekawa figurka diabła. Taka mała sierota wśród innych wypasionych diabłów na stoliku. Nie chce go kupować bo jest szkaradny ale .... pozostałe diabły tak go jej reklamują, że bohaterce robi się żal tej mizeroty. Przepłaca i zabiera malucha do domu. I tak zaczyna się ta historia.....
Co tu dużo pisać. Urocze.
Danuta Kłosowska posiada swoją stronę www. Wszystkie jej książki są tam dostępne za darmo (pdf). Gorąco polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz