Czytam sobie książki

niedziela, 17 kwietnia 2011

Nie opuszczaj mnie - Ishiguro Kazuo


Jesteśmy w szkole z internatem Hailsham i poznajemy trojkę głównych bohaterów: Tommy'ego, Ruth ora narratorkę Kathy C. Orientujemy się że mieszkańcy tego dziwnego miejsca nie mają rodziców, nie wiemy skąd się znaleźli w tej szkole. Dowiadujemy się że są przygotowywani do tajemniczych donacji. Dzieci ciągle o tym mówią nie do końca chyba rozumieją bądź nie chcą zrozumieć co to właściwie oznacza. 
I ja też nie chciałam. Czytałam i czytałam i ciągle miałam nadzieję, że źle rozumiem. Dawno nie czytałam książki tak pozbawionej nadziei - przynamniej ja tak odbierałam tę opowieść od pierwszych stron. Poczułam ulgę jak skończyłam. W 2010 r. na ekrany wszedł film na podstawie książki ("Never Let Me Go").

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz