Czytam sobie książki

czwartek, 1 marca 2012

31.10 Halloween po polsku – opowiadania pisarzy zrzeszonych w klubie Tfórca



Kolejny ebook klubu Tfórca. Tym razem jak już sam tytuł sugeruje są to opowiadania grozy. Lista autorów jest bardzo długa a i objętość ebooka dość pokaźna. Wybór ogromny – mamy cybernetyczne potwory, morderstwa, legendy i tradycyjne duchy. Te ostatnie są moimi ulubionymi motywami i właśnie opowiadania o duchach przypadły mi najbardziej do gustu. Zapadły mi w pamięć opowiadania o autostopowiczce i o chłopcach spędzających czas na tamie. Podobała mi się również historia o matczynej miłości. Nie jest o duchach ale za to bardzo zgrabnie napisana. Sama inicjatywa wydawania takich antologii jest bardzo interesująca. Mamy w jednym miejscu rożne spojrzenia na dany temat, różny język, styl itd. – do wyboru do koloru. A jakby tak stworzyć taki zbiór np. z okazji dnia kobiet. Mogłoby wyjść wesoło i dosyć absurdalnie :-) Ebook jest darmowy i na dodatek do pobrania w różnych formatach. Cudownie. Z czystym sumieniem oddałam swój głos w konkursie Ebook Roku. Wcześniej przeczytałam zbiór „o! Choinka” i też byłam zachwycona. Zaczynam lubić opowiadania. Co ja piszę! Właściwie już na dobre lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz